Veelgestelde Vragen

Hieronder vind u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem direct contact op met onze klantenservice.



Bestellen

Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?
Ja, alle prijzen van de producten in de HM-Electronics webshop zijn inclusief BTW.
Producten waar vermeeld staat "gebruikt" worden met marge verkocht. (Margeregeling is een bijzondere regeling voor gebruikte goederen)

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij de HM-Electronics webshop.

Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?
Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling door middel van e-mails. Je krijgt meteen na het plaatsen van jouw bestelling een bestelbevestiging. Zodra jouw bestelling bij PostNL is aangeboden ontvang je een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van PostNL waarmee je jouw bestelling verder kunt volgen. Is het je ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van je bestelling is, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van de HM-Electronics webshop.

Ik heb geen bevestigingse-mail ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de klantenservice van de HM-Electronics webshop.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kun je jouw bestelling nog wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld de maat en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. Nadat je het bestelproces hebt afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je jouw bestelling annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de HM-Electronics webshop. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je jouw bestelling na ontvangst binnen 14 dagen retourneren.

Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn persoonlijke gegevens. Wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van de HM-Electronics webshop.

Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?
Je kunt in de HM-Electronics webshop ook bestellingen plaatsen via een smartphone of tablet.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Ja, je kunt bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands betaalmiddel mocht u van deze niet beschikken dan kunt u allertijden contact met de klantenservice van de HM-Electronics webshop opnemen.



Betalen

Wordt mijn bestelling meteen verzonden als ik per bankoverschrijving wil betalen?
Nee, bij betalen via bankoverschrijving wordt je bestelling verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen.

Wat gebeurt er als ik vergeet de betaling over te schrijven?
Als je kiest voor betalen per bankoverschrijving heb je 7 dagen de tijd om te betalen. Als wij de betaling niet binnen 7 dagen na jouw bestelling hebben ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.

Met welke betaalmethoden kan ik in de HM-Electronics webshop betalen?
Je kunt in de HM-Electronics webshop betalen met iDeal of bankoverschrijving.

Hoe weet ik zeker dat mijn betaling via iDeal gelukt is?
Na het doorlopen van het betaalproces wordt je teruggestuurd naar de HM-Electronics webshop en krijg je een pagina te zien met de melding of de betaling gelukt is. Ook ontvang je een e-mail met een bevestiging van jouw bestelling en betaling.

Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening?
Ja, de HM-Electronics webshop heeft een IBAN bankrekeningnummer, waardoor bankoverschrijvingen vanaf een buitenlandse rekening mogelijk zijn.

Kan ik voor mijn bestelling betalen met een smartphone of tablet?
Ja, je kunt bij de HM-Electronics webshop jouw bestellingen betalen met een smartphone of tablet.



Bezorgen

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Je kunt de direct beschikbare artikelen gelijk geleverd krijgen en de overige artikelen gezamenlijk ontvangen in een tweede levering.  Je kunt er tevens voor kiezen om alle artikelen in een keer geleverd te krijgen wanneer alle artikelen beschikbaar zijn. Let op! Het artikel met de langste levertijd bepaalt het moment van levering. 

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Ja, het is mogelijk een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De bestelling uit de HM-Electronics webshop wordt via PostNL verzonden. Je ontvangt per e-mail bericht zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten en bij PostNL is aangeboden. PostNL bezorgt de bestelling op het door jou gekozen adres.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Voorradige artikelen die je op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, worden hetzelfde dag verzonden. Normaliter levert PostNL je bestelling binnen 1-3 werkdagen.



Retourneren

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
Mocht de zending niet volledig of correct bij je zijn afgeleverd, dan neem je contact op met de klantenservice van de HM-Electronics webshop. Je bespreekt samen met de klantenservice hoe wij dit zo snel en goed mogelijk voor je kunnen oplossen.

Binnen welke termijn kan ik mijn aankopen retourneren?
Je kunt de aankopen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren.

Wat is het retouradres?
Om de reclamatie te kunnen verwerken vragen wij u om het product (onbeschadigd en ongebruikt in de oorspronkelijke verpakking) met een ingevulde retourformulier en de kopie factuur sturen naar:

HM Electronics
T.a.v. Klantenservice
Kostverlorenstraat 122
2042 PL Zandvoort

Kan ik een tweedehands product retourneren?
Tweedehands producten worden niet retour genomen.

Wat gebeurt er met retourzendingen die niet worden geaccepteerd?
Wij nemen altijd contact met je op als een retourzending om welke reden dan ook niet kan worden geaccepteerd.

Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?
Wanneer je artikelen retour stuurt naar ons zal er binnen 14 dagen restitutie plaats vinden op het door jou eerder gekozen betaalmiddel. Na ontvangst van de teruggestuurde artikelen in ons magazijn, ontvang je van ons een bevestiging van je retourzending op het bij ons bekende e-mailadres.

Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?
Je ontvangt van ons een bevestigingse-mail op het bij ons bekende e-mailadres zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt.



Mijn Account

Wat is Mijn Account?
Mijn Account is je persoonlijke klantomgeving waar binnen je jouw bestelgeschiedenis kunt inzien en je adresboek kunt beheren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik op de “wachtwoord vergeten” link in het inlogscherm. Vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig je nieuwe wachtwoord. Nadat je dit gedaan hebt, zie je een melding bovenaan je account pagina waarin staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.

Hoe blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent de HM-Electronics webshop?
Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief. We sturen je dan regelmatig onze digitale nieuwsbrief toe. 

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Dit is mogelijk door onder aan de nieuwsbrief te klikken op de link 'uitschrijven'. Hierdoor opent er een formulier waarin je jouw communicatievoorkeur kunt doorgeven. 

Menu

zamknij

Mijn account

Klantenservice

zamknij

HM-Electronics.nl gebruikt cookies om deze website te analyseren, personaliseren en te verbeteren en voor marketingdoeleinden. Door gebruik te blijven maken van deze website stemt u hiermee in. IK GA AKKOORD