Bestellen

Veelgestelde vragen



Nadat je een artikel hebt gevonden naar je smaak, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op "bestel nu!" te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan. In de winkelwagen Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag en de verwachte leverdatum zijn hier ook terug te vinden. Klopt alles? Klik op "Naar de kassa" om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren. Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd.

Hoe verder te gaan na de bestelling?
Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen. Je kunt ook altijd in je klantaccount de status van je bestelling controleren.

Als je bestelling geplaatst is, krijg je van ons een e-mail met de bevestiging van je bestelling. In een aparte e-mail ontvang je de factuur van de bestelling. Ook krijg je een afsluitende pagina te zien, waarop je bedankt wordt voor de bestelling. Zie je deze pagina niet? Dan is je bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of per mail naar info@hm-electronics.nl       
Als je de bevestiging en factuur niet in je postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mails tussen je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of per mail naar info@hm-electronics.nl       
Je kunt je bestelling gedurende het hele bestelproces nog wijzigen. Je kunt dan nog terug naar je winkelwagen om aanpassingen te doen. Op het moment dat de kassabon en orderbevestiging getoond worden, is de bestelling niet meer omkeerbaar.       
Na het afronden van je bestelling, is het niet meer mogelijk het afleveradres te wijzigen. Je kunt voor de volgende bestelling je adres wijzigen in je account.       
Nee, het is helaas niet mogelijk producten aan uw bestelling toe te voegen nadat u de bestelling heeft afgerond.       
Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een btw nummer toe te voegen.       
De prijzen van de artikelen op de website zijn inclusief 21% BTW.       
Ja, voor buitenlandse zakelijke klanten (binnen EU) met een active BTWnummer leveren wij artikelen met 0% BTW.       

Bezorgen

Veelgestelde vragen



Jouw bestelling wordt via PostNL of DHL bezorgd.       
Voorradige artikelen die je op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, worden hetzelfde dag verzonden. Normaliter levert PostNL of DHL je bestelling binnen 1-3 werkdagen. Heeft u voor PostNL briefpost gekozen? Deze kan je niet volgen. Deze is namelijk niet voorzien van track en trace code.       
Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.       
Via de track & trace code die je van PostNL of DHL hebt ontvangen, kun je bekijken wanneer PostNL of DHL jouw bestelling opnieuw zal aanbieden.       
Met een track & trace code kun je de status van jouw bestelling bekijken.       
Indien u uw bestelling niet binnen 5 dagen heeft ontvangen neem dan direct contact met ons op. Wij zullen dan bij de verzender nagaan wanneer uw bestelling afgeleverd wordt.       

//
// // // //
//